La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

diumenge, 9 de desembre del 2012

CRONICA MARATO DE MUNTANYA DE L´ARDENYA.


Aquesta vegada faré la crònica en parts positives i negatives.

POSITIU.

-- L´organització. Avituallaments cada 5 km. i sempre amb bon rotllo i un somriure, que és d´agrair. Animant constantment. Per ells un 10.

-- La cursa en general, que és especial.

-- El recorregut, fantàstic, corriols, pujades tècniques, pista, una mica de tot.

-- el paisatge, en dia de tramuntana genial.

-- L´ambient.

-- La 1ª pujada tècnica a " les arestes" que encara anava fresc i la baix disfrutar moltíssim.

-- Els primers 18 km. que em varen passar volant tot i no anar ràpid.

NEGATIU.

-- La torçada al tormell al km. 13. Hostia quin mal, em varen saltar 2 llàgrimes. Però vaig continuar.

-- Els problemes musculars que vaig tenir a partir del km. 18.

-- No puguer disfrutar de la 2ª part per les moltes rampes que vaig patir.

-- A l´avituallament del km. 32 veure que encara en quedaven 10 !!!

-- La última pujada al km. 35 que no s´acabava mai. Em varen tornar a saltar 2 llàgrimes.

-- Els últims 2 km. quan els bessons em sortien per les orelles.

CONCLUSIÓ.

Possiblement  torni a fer una marató de muntanya, el que tinc molt clar és que 1 mes d´entrenament no és suficient ni molt menys per preparar-la.

Em vaig estar hidratant durant tota la cursa i a l´acabar a l´arribada a part de l´entrepa de butifarra vaig " devorar " les pastes i tot el que hi havia per allà. Doncs vaig perdre 4 kilos. En podriem dir la dieta dels masoquistes.


3 comentaris:

  1. ja hem posat la crònica al nostre blog. Desitjem que estiguis millor del peu i que haguéssis disfrutat amb la cursa.
    Si la tornes a fer l'any vinent prepara-la amb mínim dos o tres mesos d'antelació i molts metres de desnivell a les cames i bona hidratació.

    Salut i Muntanya

    ResponElimina
  2. Molt be Tati, un artista com sempre. I sempre mirant lo positiu, si senyorrrrr

    ResponElimina
  3. Enhorabona Tati,et vaig veure a l'AV5 i feies cara de "on c..ll..ns m'he fica't"??
    Però que carai, ja la tens al sac!!
    Gràcies pel 10 que ens dones a l'organització i avituallaments.
    Ens veiem!!

    ResponElimina