La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.
La recompensa la trobem en l´esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa.

SURF SHOP L´ESTARTIT

SURF SHOP L´ESTARTIT
SURF SHOP L´ESTARTIT

dilluns, 18 de febrer del 2013

CRONICA 15 KM HIVERNAL CAMPDEVANOL.

Aquest any vaig d´estreno a les curses de montanya i cada cop que en faig una m´agrada més i més. Aquesta l´he disfrutat moltíssim.

La ventatge de saber el circuit ( en gràfica ) era que pujavem a la primera part i de baixada la segona. La desventatge era que pujava més del que em pensava. Això sí per corriols entremig del bosc. Primera part on caminàvem i corriem segons podíem. Al final una part tècnica per fer el cim. Faltaven les cordes.

De pujada agafes un grup on més o menys tots van a la mateixa velocitat. Jo em vaig ficar a darrera una noia, que després varen ser 2. La ventatge és que preu pre preu vas ben acompanyat i entretingut amb les vistes.  La desventatge és que portaven un ritme altíssim.

La baixada va ser tècnica, a talls la vaig trobar molt tècnica, combinant pista amb corriols, per dins del bosc, amb alguna pujadeta. Realment en cursa em vaig donar conta que no en tinc ni idea de baixar. Tothom em passava, i això que em donava la sensació que anava ràpid. Però si hagués volgut seguir els que em passaven me l´hagués fotut. Ja un darrera meu se la va fotre...

Divertida la cursa, per disfrutar, que no vol dir poc dura, que la vaig trobar bastant durilla, amb una distància ideal, ni poc ni molt. La marató només de pensar-ho ja em cansa. Però m´agradaria fer-la algun any.

Aquestes proves de muntanya s´ha d´anar bastant preparat, no són com les de ruta que les pots acabar estan més o menys, aquestes encare que siguin  curtes són exigents.

Aquesta cursa de Campdevanol amb els 3 formats ( marató, 15, 9 ) la recomano pel circuit i per l´ambient, molt " familiar ".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada